COMMON RAIL ELECTROMAGNETIC INJECTOR

DELPHI WTRYSK

Technical condition requirements for removed Common Rail injectors

1. The unit may not be strongly corroded or burnt out.2. The body and fixing points may not be damaged.3. No visible signs of part removal.4. The electrical connections and plugs may not be removed or damaged.5. Threads and fuel piping may not be deformed.6. The injector sprayer may be damaged.7. The number on the body must be legible and comply with the catalogue number.8. The index of the returned core must comply with the index of the purchased final product.

Unacceptable examples

Rdzeń niekompletny, rozłożony na części składowe - niedopuszczalne

Rdzeń niekompletny, rozłożony na części składowe - niedopuszczalne


Uszkodzenia mechaniczne - niedopuszczalne

Uszkodzenia mechaniczne - niedopuszczalne


Wtryskiwacz z wyraźnymi śladami korozji na korpusie, złączu elektrycznym lub widoczną korozją wewnątrz wtryskiwacza - niedopuszczalne

Wtryskiwacz z wyraźnymi śladami korozji na korpusie, złączu elektrycznym lub widoczną korozją wewnątrz wtryskiwacza - niedopuszczalne


Trwałe oznaczenie - niedopuszczalne

Trwałe oznaczenie - niedopuszczalne


Rdzeń pomalowany - niedopuszczalne

Rdzeń pomalowany - niedopuszczalne


Rdzeń bez etykiety lub z uszkodzoną etykietą, uniemożliwiającą identyfikację numeru części - niedopuszczalne

Rdzeń bez etykiety lub z uszkodzoną etykietą, uniemożliwiającą identyfikację numeru części - niedopuszczalne


Zaślepki ochronne na złączu wysokiego ciśnienia - wymagane. Zaleca się również zaślepienie złącza przelewu powrotnego. Można wykorzystać zaślepki z nowego wtryskiwacza.

Zaślepki ochronne na złączu wysokiego ciśnienia - wymagane. Zaleca się również zaślepienie złącza przelewu powrotnego. Można wykorzystać zaślepki z nowego wtryskiwacza.


Uszkodzenia mechaniczne - niedopuszczalne

Uszkodzenia mechaniczne - niedopuszczalne