POWER STEERING GEAR

ELSTOCK

OGÓLNE WARUNKI ZWROTU RDZENI PRZEKŁADNI KIEROWNICZYCH:

1. Zewnętrzna obudowa, wsporniki montażowe do nadwozia lub otwory pod śruby nie mogą być pęknięte lub zdeformowane.

2. Zęby wielowypustu, otwory gwintowane jak i drążki kierownicze nie mogą być uszkodzone lub ścięte.

3. Przekładnia nie może być silnie skorodowana (naruszenie stabilności konstrukcji). Korpus przekładni nie może nosić śladów uszkodzeń mechanicznych np. pęknięcia.

4. Przewody nie mogą być zagięte, zdemontowane
.

5. Indeks zwracanego 
rdzenia musi być zgodny z indeksem zakupionego wyrobu gotowego.


6. Przekładnia musi być kompletna i zmontowana.


7. Rdzeń musi być zwracany w oryginalnym opakowaniu.

Unacceptable examples

Pęknięta lub uszkodzona obudowa lub mocowanie - nieakceptowalne

Pęknięta lub uszkodzona obudowa lub mocowanie - nieakceptowalne


Zdemontowane lub brakujące części - nieakceptowalne

Zdemontowane lub brakujące części - nieakceptowalne


 Zużyte lub uszkodzone gwinty, miejsca podłączenia i powierzchnie uszczelniające - nieakceptowalne

Zużyte lub uszkodzone gwinty, miejsca podłączenia i powierzchnie uszczelniające - nieakceptowalne


Brakujący lub uszkodzony drążek kierowniczy - nieakceptowalne

Brakujący lub uszkodzony drążek kierowniczy - nieakceptowalne


Uszkodzone lub brakujące rurki (przewody ciśnieniowe) - nieakceptowalne

Uszkodzone lub brakujące rurki (przewody ciśnieniowe) - nieakceptowalne