ELECTRIC POWER STEERING GEAR

BOSCH

Technical condition requirements for removed electric steering gears

1. The core must have a readable producer number. The recycled core (OE number) must be consistent with the index of product purchased3. The core should be clean, with no residues of grease, oil or oil, etc. 4. The returned core must not be sandblasted, ground or brushed.5. The product must be complete, complex and unmodified, it should have all original or identical parts. It should not have any traces of undressing.6. The core must be returned in the original packaging (secured with reinforcing elements, protecting against transport damage) .7. If there is a risk of leakage of operating fluids, the product should be placed in a poly bag. The core can not have mechanical damage, corrosion and can not be melted.9. Sticks may not be bent, deformed, welded or not at the same angle.10. The housing may be mechanically damaged. 11. Electrical connectors can not have strong mechanical damage.

Unacceptable examples

Drązki kierownicze pod tym samym kątem - dopuszczalne

Drązki kierownicze pod tym samym kątem - dopuszczalne


Drążki kierownicze zgięte, zdeformowane lub nie pod tym samym kątem - niedopuszczalne

Drążki kierownicze zgięte, zdeformowane lub nie pod tym samym kątem - niedopuszczalne


Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne

Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne


Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne

Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne


Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne

Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne


Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne

Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne


Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne

Uszkodzona obudowa - niedopuszczalne


Nieznaczne uszkodzenia - dopuszczalne

Nieznaczne uszkodzenia - dopuszczalne


Deformacja, uszkodzenia mechaniczne - niedopuszczalne

Deformacja, uszkodzenia mechaniczne - niedopuszczalne


Uszkodzna plastikowa obudowa - dopuszczalne

Uszkodzna plastikowa obudowa - dopuszczalne


Nadtopienia - niedopuszczalne

Nadtopienia - niedopuszczalne


Korozja - niedopuszczalne

Korozja - niedopuszczalne


Korozja - niedopuszczalne

Korozja - niedopuszczalne


Nieznaczne uszkodzenia złączy - dopuszczalne

Nieznaczne uszkodzenia złączy - dopuszczalne


Złącze (a) uszkodzone powyżej linii (1) - dopuszczalne

Złącze (a) uszkodzone powyżej linii (1) - dopuszczalne


Złącze (a) uszkodzone powyżej linii (1) - dopuszczalne

Złącze (a) uszkodzone powyżej linii (1) - dopuszczalne


Złamany rygiel (b) - dopuszczalne

Złamany rygiel (b) - dopuszczalne


Złącze (a) uszkodzone poniżej zaznaczonej linii (1) - niedopuszczalne

Złącze (a) uszkodzone poniżej zaznaczonej linii (1) - niedopuszczalne


Złącze (a) uszkodzone poniżej zaznaczonej linii (1) - niedopuszczalne

Złącze (a) uszkodzone poniżej zaznaczonej linii (1) - niedopuszczalne


Uszkodzone złącze - niedopuszczalne

Uszkodzone złącze - niedopuszczalne


Złącze (a) uszkodzone poniżej zaznaczonej linii (1) - niedopuszczalne

Złącze (a) uszkodzone poniżej zaznaczonej linii (1) - niedopuszczalne


Uszkodzony lub spawany drążek kierowniczy - niedopuszczalne

Uszkodzony lub spawany drążek kierowniczy - niedopuszczalne


Uszkodzony lub spawany drążek kierowniczy - niedopuszczalne

Uszkodzony lub spawany drążek kierowniczy - niedopuszczalne


Brak uszkodzeń, deformacji, korozji drążka kierowniczego - wymagane

Brak uszkodzeń, deformacji, korozji drążka kierowniczego - wymagane


Numer producenta na części (zaczynający się np. od 78..974) lub  numer części zamiennej Bosch (zaczynający się od np. od 78… lub KS…) na części, numer części zamiennej Bosch (zaczynający się od np. od 78… lub KS…) na pudełku (pomocniczo)

Numer producenta na części (zaczynający się np. od 78..974) lub numer części zamiennej Bosch (zaczynający się od np. od 78… lub KS…) na części, numer części zamiennej Bosch (zaczynający się od np. od 78… lub KS…) na pudełku (pomocniczo)